Veelgestelde vragen
Hier zullen wij een antwoord bieden op enkele veelgestelde vragen. Zit je met een vraag en wordt die hier niet beantwoord? Contacteer ons gerust!
Algemeen
-
Hoe verloopt het vastleggen van de catering?
Wanneer je contact met ons opneemt zullen wij een offerte opsturen naargelang de gekozen formule. Bij een formule op maat zullen wij je eerst even opbellen om de mogelijkheden te bespreken.
Als je akkoord gaat met de offerte zullen wij dit in onze agenda noteren. Aan het begin van de week nemen wij dan nog eens contact op om het aantal personen te bevestigen.
-
Wanneer moet ik de definitieve aantallen doorsturen?
Idealiter weten wij het aantal aan het begin van de week. Doordat alles wordt bereid in onze verse beenhouwerij en traiteur kunnen wij tot de dag ervoor nog enkele personen erbij nemen.
Administratie
-
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen op de website zijn exclusief BTW. Afhankelijk van de gekozen formule komt hier 6% (foodtrucks) of 12% (buffetvormen met bediening) BTW bij. Dit staat ook vermeld in de voorwaarden op iedere pagina.
De dag zelf
-
Wanneer komen jullie ongeveer toe?
Dat hangt af van de gekozen formule. Je mag rekenen dat wij minstens één uur op voorhand toekomen. Mocht dit vroeger zijn zullen wij dit zeker laten weten.
-
Hebben jullie iets nodig?
Wij brengen al ons materiaal zelf mee, dus je hoeft niets te voorzien. Wij hebben juist toegang nodig tot een of meerdere stopcontacten voor onze apparaten op aan te sluiten. Wij voorzien zelf genoeg verlengdraden.
Welkom!
Een feest in het verschiet, en wil je ontlast zijn van alle zorgen? CLD Events staat voor je klaar, uw feest is onze zorg!
Kijk gerust even rond op onze website, je kan ons altijd vrijblijvend contacteren via het contactformulier.
- David Lefebre
Zaakvoerder CLD Events